Tere Bin Ep 42 - Digitally Presented by Jhalak Beauty Cream - Yumna Zaidi - Wahaj Ali ٹیری بن ایپ 42 -

 


Click on watch drama

نہیں,
اس بار اسے معاف نہیں کیا جائے گا.
مجھے اس کی پرواہ نہیں ہوگی
اس بار مرتدسم کی محبت.
اسے معاف کردیا جائے گا.
مرتدسم اسے دوبارہ معاف کردے گا.
اسے اس گھر سے روانہ ہونا پڑے گا,
جاؤ اسے فون کرو.
میں اسے مورٹاسم کے آنے سے پہلے ہی بھیج دوں گا.
جاؤ.
اے میرے خدا,
ماریئم کی حفاظت کریں.
اوہ خدایا ، وہ جلد ہی گھر آجائے.
میں نہیں چاہتا کہ مورٹاسم کا سر جھک جائے.
اوہ خدایا,
مرتدسم کو ہونا ضروری نہیں ہے
میری وجہ سے بہت شرمندہ.
اوہ خدا. اے میرے خدا ، رحم کرو.
میں آپ کی رحمت کی درخواست کرتا ہوں.
حیا,
تم اسے جانتے ہو نا?
آپ جانتے تھے کہ وہ ملک زبیر تھا.
ما بیگم نے مجھ سے پوچھا
ابھی وہی سوال,
لیکن میں نے اس کی تردید کی.
پھر میں اسے آپ کے سامنے کیوں قبول کرتا ہوں
کہ میں جانتا تھا کہ وہ کون ہے.
تم جانتے ہو ، جب میں نے اسے دیکھا
پہلی بار ریستوراں میں,
جب وہ انگوٹھی ڈال رہا تھا
مریم کی محبت کے ساتھ انگلی پر,
میں نے پہچان لیا تھا کہ وہ ملک زبیر ہے,
لیکن میں نے ایسا سلوک کیا جیسے مجھے نہیں معلوم تھا.
میں نے آپ کے ہر قدم پر آنکھیں رکھی تھیں,
لیکن میں خاموش رہا.
پھر آپ نے مریم کو اس کے ساتھ بھاگ لیا,
پھر بھی میں نے ایک لفظ نہیں کہا.
تم جانتے ہو کیوں?
میں صحیح لمحے کا انتظار کر رہا تھا.
میں چاہتا تھا کہ آپ اس جہنم میں جائیں
جب آپ پر چاروں راستے بند کردیئے گئے تھے,
اور دیکھیں
اب آپ کے پاس جانے کے لئے کوئی راستہ باقی نہیں ہے.
میراب ، اس بار میرا حملہ
ضائع نہیں ہوا.
اس بار میں جیت گیا.
اس بار ، آپ گنہگار بن گئے.
جس نے اس گھر کا احترام برباد کیا,
وہ جس نے اس گھر کو پریشانی میں ڈال دیا.
آپ وہ بن گئے جس نے اعزاز حاصل کیا,
اس گھر کی بیٹی بھاگ گئی.
اس بار,
مجھے اس گھر سے باہر نہیں گھسیٹا جائے گا,
آپ کو باہر گھسیٹا جائے گا.
ہر کوئی آپ سے نفرت کرے گا.
اب مورٹاسم آپ سے نفرت کرے گا,
میں نہیں.
میں جیت گیا ، آپ ہار گئے.
کیا آپ یہ سب کرتے ہوئے شرمندہ نہیں تھے?
ما بیگم آپ کو فون کررہا ہے,
چلو.
گاڑی تیار ہے,
اب وقت آگیا ہے کہ آپ اس گھر سے چلے جائیں.
میں کہیں نہیں جاؤں گا.
ما بیگم آپ کو فون کر رہا ہے.
چلو بھئی.
چلو بھئی.
اس سے پہلے کہ مورٹاسم واپس آجائے,
آپ کراچی جائیں گے.
کیونکہ جب وہ آتا ہے
وہ آپ کو دیکھ کر واقعی پریشان ہوگا.
میں یہاں سے کہیں نہیں جاؤں گا.
میں آپ کو برداشت نہیں کرسکتا
اب ایک لمحے کے لئے اس گھر میں.
میراب پر آؤ ، میں...
میں تمہیں چھوڑ دوں گا.
تم?
تم بھی مجھے اس گھر سے باہر گھسیٹیں گے?
آپ نے یہ گھر برباد کردیا ہے.
آپ نے ہماری عزت کو برباد کردیا ہے.
آپ کے لئے کوئی جگہ نہیں ہے
اب اس گھر میں.
ایک بار جب مورٹاسم مریم کو واپس لائے,
میں یہاں سے جاؤں گا.
آپ کیا چاہتے ہیں?
کہ میں آپ کو یہاں سے گھسیٹتا ہوں?
ما بیگم ، میں اس سے بات کروں گا.
اس کی کیا وجہ ہے
آپ انتظار کر رہے ہیں ، میراب?
چلو بھئی.
میں نے آپ کو لوگوں سے کہا تھا کہ میں چلا جاؤں گا
ایک بار مرتدسم آتا ہے.
ابھی یہاں سے چلے جاؤ,
میں آپ کو نہیں دیکھ سکتا.
آپ ہی وہ ہیں جنہوں نے اکسایا
میری معصوم بیٹی.
میراب ، آپ کیوں انتظار کر رہے ہیں
مورٹاسم کے لئے?
وہ آئے گا اور بھی ایسا ہی کرے گا.
آپ نے اسے مجبور کیا
اپنے دشمن کے سامنے جھکنا.
چلو میراب.
آپ اور کتنا چاہتے ہیں
توہین کی جائے?
مورٹاسم نے مجھے قسم کھائی
کہ میں اس وقت تک نہیں جاؤں گا جب تک وہ نہیں آتا,
لہذا میں یہاں سے نہیں جاؤں گا.
میں نے کہا یہاں سے رخصت ہو جاؤ.
حیا ، اس کا ہاتھ تھام کر اسے گھسیٹیں.
حیا.
انور
اگر آپ اپنی بیٹی کی حمایت کرنا چاہتے ہیں تو,
تب میں محسوس کروں گا کہ آپ کو نہیں پکڑا گیا ہے
عزیز خاندان کا احترام.
میرا ہاتھ چھوڑ دو.
آپ لوگ کیا چاہتے ہیں
میں وعدہ توڑ دیتا ہوں
میں نے مورٹاسم کو بنایا?
آپ وعدے پر قائم ہیں
تم نے اسے بنایا?
کاش ، آپ نے بھی زندہ رہنے کی کوشش کی
اس کے تعلقات کے لئے.
کیا آپ اسے اپنے شوہر پر غور کریں,
ہوسکتا ہے کہ آپ نے اہمیت دی ہو
اس کی اپنی.
آپ کو کیسے پتہ چلے گا
کس طرح زندہ رہنے والے تعلقات.
آپ کو مطمئن کرنے کے لئے,
آپ کو خوش کرنے کے لئے,
میں اتنا کم چلا گیا.
آپ کیا چاہتے ہیں?
کیا مجھے اپنی بہن کو بھی اس حد کو عبور کرنے دینا چاہئے?
قانون میں بہن,
مورٹاسم کو آنے دو.
پھر جو بھی اس کا فیصلہ ہو,
یہ سب کا فیصلہ ہوگا.
میں ایک ہوں
جو اپنے دشمن کا احترام کرتا ہے
اس کے گھر میں
اور انہیں بھی معاف کردیا.
ہاں ، لیکن میں آپ کی معافی نہیں چاہتا.
آپ کو معاف نہیں کیا جائے گا,
لیکن آپ کے والد کے سرمئی بالوں کو دیکھ کر,
میرا خون سفید نہیں ہوتا ہے.
آپ کو یہاں غلطی ہوئی ہے.
لیکن میں...
میں نہیں بھولتا.
نہ ہی میں آپ کو زمین دوں گا,
اور نہ ہی میں آپ کو سکون سے رہنے دوں گا.
آپ نے ہم سے پوچھا ہے
ہمارے کنبے کی عورت.
آپ جانتے ہو کہ آپ کا مسئلہ کیا ہے?
آپ ہمیشہ بھول جاتے ہیں کہ میں کون ہوں,
اور پھر آپ کو یاد دلانے کی ضرورت ہے.
ملک زبیر!
اسے تلاش کرو. ہوا میں ہاتھ.
وہ غیر مسلح ہے جناب.
اسے آنے دو.
تم مجھ سے بہت خوفزدہ ہو?
آپ کو خوف محسوس ہوگا.
بہرحال,
مرتدسم خان آئے ہیں.
بہادر,
بہادر,
جس کا ایک فیصلہ تبدیل ہوتا ہے
لوگوں کی زندگی.
اگر آپ مجھے مار ڈالیں تو پھر?
آپ کی اس تیز آواز کے ساتھ.
اپنے انداز کے ساتھ.
سنو
کیا آپ پولیس لائے تھے?
ہہ?
ماریئم کہاں ہے?
آپ کی بہن میرے ساتھ ہے.
لیکن فکر نہ کرو,
وہ محفوظ ہے.
لیکن پہلے,
زمین کے کاغذات.
یہاں تم جاؤ.
اور میرے خلاف کیس کا کیا ہوگا
تینوں قتلوں کے لئے,
وہ?
اسے بھی ہٹا دیا گیا ہے.
تو مرتدسم خان مجھے اپنا کلام دے رہے ہیں.
میں اپنے کلام کے خلاف نہیں جاتا ہوں.
میں جانتا ہوں ، خان.
اسی لئے میں نے آپ کے ساتھ معاہدہ کیا.
لیکن میں بھی اپنے وعدے پر قائم رہتا ہوں.
یہاں تم جاؤ.
نہیں. نہیں. نہیں. نہیں.
اب سے,
تمام عدالتیں اور تمام فیصلے
مالیکس چلائے گا,
خان نہیں.
ہم ایک نئی تاریخ لکھیں گے,
اور سنو,
اپنے گھر سے کم چھوڑنے کی کوشش کریں.
کیونکہ اب
میرے پاس واقعی ایک بہت بڑا راز ہے.
آپ کی بہن…
ارے!
کیا آپ یہ سب دیکھ رہے ہیں?
میرے ایک حکم پر,
یہ ساری گولیاں آپ کے اندر ہوں گی.
جاؤ.
اور سنو,
مجھ سے میراب کا شکریہ.
اس کے وعدے کو پورا کرنے کے لئے.
چلو بھئی.
ماریئم.
ماریئم.
بھائی.
بھائی.
ماریئم.
بھائی ، میں یہاں ہوں. بھائی.
ماریئم.
بھائی ، اگر آپ کو کچھ پسند نہیں ہے
یا اگر میں نے غلطی کی ہے تو مجھے معاف کردیں.
اس سے پہلے جب بھی میں نے کوشش کی ہے
میراب کی سچائی کو آپ کے سامنے ثابت کرنا,
آپ اور مورٹاسم غور کریں
ایماندار ہونا اور مجھے سزا دینا.
یا تو میں کمرے میں بند ہوں
یا گاؤں بھیج دیا گیا.
کوئی فائدہ نہیں تھا,
اسی لئے میں خاموش رہا.
ابھی بھی ، جب ماریئم
بھاگ رہا تھا ، میں نے اسے روکنے کی کوشش کی,
یہاں تک کہ میں نے آپ کو بتانے کی کوشش کی,
لیکن پھر میں نے سوچا کہ میراب مجھ پر الزام لگائے گا
اس چالاکی کے ساتھ ساتھ.
میں خاموش رہا.
لیکن اس بار خدا نے اسے انکشاف کیا
اس طرح سے,
کہ آپ کی ساری آنکھیں کھل گئیں.
اب مجھے جھوٹا نہیں کہا جائے گا.
کوئی مجھے بند نہیں کرے گا.
مجھے اس کی پرواہ نہیں ہوگی
اس بار مرتدسم کی محبت.
اسے معاف کردیا جائے گا.
مرتدسم اسے دوبارہ معاف کردے گا.
ماریئم.
ماریئم.
تم ٹھیک ہو ، ٹھیک ہے?
مجھے امید ہے کہ آپ واپس آئے ہیں
بالکل اسی طرح جیسے آپ گئے تھے.
حیا اسے اپنے کمرے میں لے گئی.
جی ہاں.
وہ کل نورویز سے شادی کرے گی.
ماریئم
ماریئم.
آپ نے کتنی بار گولی چلائی
ملک زبیر پر
ایک بھائی اپنی بہن کو رہا کرنے گیا,
ماں.
مطلب ، آپ شکست کھا کر واپس آئے.
میں ہار جاتا,
اگر ماریئم بحفاظت واپس نہیں آیا تھا.
ملک زوبیر کے سامنے جھکنا
میری شکست نہیں ہے.
مجھے اپنے ہی گھر میں شکست ہوئی ہے.
تو اسے اپنے راستے پر بھیجیں.
اس سے جان چھڑائیں.
چلو میراب.
چلو میراب.
میں…
کچھ نہ کہو.
میں نے آپ کو کہا تھا کہ ایسا کچھ نہ کریں.
میں اسے برداشت نہیں کروں گا.
آزادی پر مبارک ہو
آپ چاہتے تھے.
چھین جانے کا دکھ,
درد ، یہ کیسا ہے?
یہ کتنا ہے?
مجھے یہ سب احساس ہے.
اسی لئے میں آپ کے تمام غلط سلوک کو برداشت کرتا ہوں.
میں اسے برداشت کرتا ہوں. میں ایک آدمی ہوں,
میں رو نہیں سکتا.
اور نہ ہی میں یہ کہہ سکتا ہوں ، میں صرف اسے برداشت کرسکتا ہوں.
اس ذمہ داری نے میرے خوابوں کو دور کردیا,
میری محبت ، سب کچھ.
میں نے اسے برداشت کیا.
لیکن براہ کرم ، میراب,
آپ براہ کرم کچھ نہ کریں,
کہ مجھے اپنی دوسری محبت مل گئی,
ایک اور خواب مجھ سے چھین لیا گیا ہے.
اس سے پہلے ، میں نے سب کچھ برداشت کیا,
اس بار میں اسے برداشت نہیں کروں گا.
میں خود پر گرفت حاصل نہیں کر پاؤں گا.

Post a Comment

Previous Post Next Post